Hjælp til stævner

1. Ingen hjælp = ingen start. Gælder kun for GLK’ere opstaldet på Parcelgården. (Det er ikke nemt med hesten stående i traileren at afsætte 1-2 timer ekstra til at hjælpe.)

2. Det er nødvendigt at hjælpe i den disciplin, man starter. Så man hjælper i både spring og dressur, hvis man starter i begge dele.

3. Man skal skrive både for- og efternavn på listerne (alternativ fornavn og hest), da det ellers kan være svært at gennemskue, hvem der er hvem.

4. Starter man både spring og dressur, skal man hjælpe to gange.

5. Man skal have skrevet sig på hjælperlisterne senest en uge før stævnets start.

6. Efteranmeldere skal også hjælpe. De skal kontakte de respektive udvalg under stævnet og få oplyst, hvornår der er brug for hjælp.

7. DET ER IKKE TILLADT AT STREGE SIG SELV ELLER ANDRE UD PÅ LISTERNE! Hvis man bliver forhindret/ombestemmer sig af den ene eller anden grund, så kontakt det pågældende udvalg.

8. Alle skal stå på en hjælperliste – også udvalgsmedlemmer! Det kan anbefales at gøre som dressurudvalget: Lav en kolonne på hjælperlisten specielt til udvalgets medlemmer, så vi kan se, hvornår de forskellige udvalgsmedlemmer hjælper til.
Vi takker vore sponsorer

Sortevej 52, 2600 Glostrup