Høstfest
23.09.2023 kl. 14.00 - 23.09.2023 kl. 17.00
Rytterstuen, Glostrup Rideklub

??HØSTFEST NYT??

Lørdag d. 23 september kl. 14 holder festudvalget efterårshygge i Café Caffe (i Rytterstuen) ?

Vi skal spille bingo banko, der skal tippes en 13’er, og til de heldige, så skal der vindes fede præmier! Og sidst med ikke mindst så skal der spises søde sager til maverne brister!

Alt dette for kun 50 kr. for børn (3-17) og 60 kr. for voksne ? Alle er velkomne, så tag gerne kæresten, manden/konen eller børnene med.

Tilmelding via GLK’s hjemmeside senest d. 16. september. Betaling kan ske her eller via mobilepay på 734350. Husk at skrive navn og antal.

Men hvorfor vente? Gå ind allerede i dag, og tilmeld dig sammen med dine bedste GLK venner ??

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en hyggeligt eftermiddag i GLK regi ??

Kærlige hilsener
Festudvalget ??